Politica de confidențialitate

Suntem INNODEVTECH SRL (denumită în continuare „Compania”, „noi”, „nostru”, „noastre”) o firmă de consultanță ce oferă servicii tehnice, servicii de consultanță și networking („Servicii”). Știm că vă pasă de confidențialitate datelor dumneavoastră și că vă tratați drepturile în mod responsabil. Această Politică de Confidențialitate se aplică utilizării de către dumneavoastră a site-urilor web ale Companiei, disponibile la https://electricupdoi.ro/ („Site-ul”) și explică modul în care procesăm datele personale obținute de la utilizatorii site-ului și clienții noștri.

Compania acționează ca operator de date în conformitate cu Regulamentul General de Protecție a Datelor 2016/679 al Uniunii Europene („GDPR”) și Legii nr. 190/2018 privind măsurile de implementare a GDPR atunci când controlăm metodele de colectare a datelor și stabilim scopurile pentru care vor fi folosite datele.

Această politică se aplică acelor persoane ale căror date cu caracter personal sunt prelucrate sau pot fi prelucrate de noi în viitor în calitate de operator de date, inclusiv, dar fără a se limita la, dacă astfel de persoane utilizează site-ul nostru web, trimit un formular de contact, ne contactează pentru întrebări, urmăresc un hyperlink (link) către această Politică, participă la evenimentele noastre, însoțit de colectarea datelor cu caracter personal.

Prin furnizarea de date cu caracter personal, sunteți (i) notificat de către Companie cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră prin mijloacele și în scopurile subliniate aici, sau (ii) ați dat consimțământul Companiei pentru a vă prelucra datele personale în scopuri de marketing. Vă puteți dezabona de la comunicările noastre sau vă puteți retrage consimțământul în orice moment, contactându-ne la adresa dpo@electricupdoi.ro.

Facem tot posibilul să protejăm toate datele personale primite de la clienții noștri și utilizatorii site-ului web și să respectăm toate legile locale privind protecția datelor în măsura în care acestea ni se aplică. Suntem responsabili pentru menținerea și actualizarea procedurilor noastre de prelucrare a datelor pentru a ne conforma cerințelor legale din motive de confidențialitate și siguranță. Ar trebui să vă referiți la această Politică în mod regulat, deoarece este posibil să fie nevoie să o modificăm în anumite momente. Utilizarea de către dumneavoastră site-ului web și/sau a serviciilor noastre după astfel de modificări este considerată a fi acceptarea de către dumneavoastră a acestor modificări.

Dacă nu sunteți de acord cu prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal conform Politicii de Confidențialitate, vă rugăm să nu ne furnizați date despre dumneavoastră. În conformitate cu legea aplicabilă și această politică, ne puteți cere oricând să vă ștergem datele personale.

Puteți găsi mai multe informații despre GDPR, inclusiv definițiile utilizate în prezentul document, aici: https://eur-lex.europa.eu/eli/reg/2016/679/oj

1. Ce colectăm și cum obținem date personale

Colectăm și procesăm numai informații despre dumneavoastră ce sunt necesare pentru a răspunde solicitării dumneavoastră, pentru a vă permite să utilizați site-ul web și să vă putem furniza Serviciile, și numai în măsura prevăzută în mod specific în această Politică. Când vă transmiteți datele pentru a fi contactat în vederea prestării unor servicii alese de dvs, sunteți de acord ca noi să vă colectăm numele și datele de contact. În plus, Compania poate prelucra și alte date cu caracter personal dacă ni le furnizați în mod voluntar.

1.1. Informații pe care le obținem când vă oferim Serviciile noastre.

Datele personale pe care le putem colecta și procesa pentru a vă furniza Serviciile noastre sunt următoarele:

  • Numele complet
  • Detalii de contact, într-o anumită adresă de e-mail, număr de telefon;
  • Alte date colectat în mod suplimentar, voluntar și necesare pentru obiectul prestării serviciilor menționate.

Furnizați aceste date în principal atunci când vă lăsați datele de contact pentru unul sau mai multe din serviciile oferite.

1.2. Informații pe care le putem obține când utilizați site-ului nostru web

Este posibil să colectăm următoarele informații despre dumneavoastră atunci când utilizați site-ul web:

  • Informații despre dispozitivul(ele), în special, modelul hardware, versiunea sistemului de informații și informații despre rețeaua mobilă;
  • Adresă Internet Protocol (adresă IP);
  • Versiunea browser-ului și setarea browser-ului;
  • Detalii privind modul în care utilizați site-ul nostru web (folosind cookie- urile noastre și tehnologii similare).

Este posibil să folosim „cookie-uri” pentru a ne ajuta să gestionăm site-ul web și să vă oferim funcționalități și mesaje personalizate. Vă rugăm să consultați POLITICA PRIVIND MODULELE COOKIE pentru mai multe informații despre cookie-uri și să utilizați instrumentul nostru pentru cookie-uri pentru a vă alege preferințele.

1.3. Informații pe care le obținem din completarea formularului de contact

Când completați un formular de contact pentru a primi informații despre Serviciile noastre, vă solicităm numele complet, adresa de e-mail și numărul de telefon. Avem nevoie de datele dumneavoastră de contact pentru a furniza răspunsul și informațiile pe care le solicitați. Vă putem contacta prin diverse canale de comunicare, cum ar fi e-mail, apel, WhatsApp, SMS etc.

După ce începem să comunicăm cu dumneavoastră, este posibil să primim și să stocăm informații suplimentare despre dumneavoastră, inclusiv date personale. În special, putem înregistra și păstra comunicarea noastră cu dumneavoastră (înregistrarea corespondenței prin e-mail, WhatsApp etc.).

1.4. Prelucrarea informațiilor obținute de la terți

Compania poate colecta ocazional date personale despre dumneavoastră de la terți, în măsura în care le-ați trimis-o partenerilor sau colaboratorilor noștri în vederea prestării serviciilor. De asemenea, putem colecta datele dumneavoastră de pe o platformă/site web terță parte dacă furnizați un link relevant către profilul dumneavoastră.

De asemenea, putem colecta unele informații despre potențiali clienți de la terți pentru a putea presta serviciile amintite. În general, marea parte a informațiilor colectate în vederea prestării serviciilor nu conțin date cu caracter personal, având în vedere că serviciile noastre se adresează persoanelor juridice.

1.5. Prelucrarea datelor personale ale copiilor

Vă rugăm să rețineți că site-ul și serviciile noastre nu se adresează persoanelor care nu au împlinit vârsta de 14 ani. Considerăm un utilizator/client drept un copil dacă are sub 14 ani, cu excepția cazului în care țara lor are o limită de vârstă diferită. În consecință, nu colectăm sau procesăm cu bună știință informații despre copii. Dacă luați cunoștință de cazuri de utilizare a Site-ului de către copii sau că primim date de la copii fără verificarea consimțământului părinților, vă rugăm să ne informați imediat. Apoi, vom lua măsuri pentru a elimina aceste informații.

1.6. Prelucrarea unor categorii speciale de date

Compania nu colectează date despre originea rasială sau etnică, opinii politice, convingeri religioase sau filozofice, apartenență sindicală, date genetice, biometrice, de sănătate sau date referitoare la viața sexuală sau orientarea sexuală a unei persoane fizice (categorii speciale de date).

2. Scopuri și baza legală a prelucrării datelor

Compania prelucrează datele dumneavoastră numai în conformitate cu legea aplicabilă. Prelucrăm datele cu caracter personal în următoarele scopuri cu acest temei juridic (datele pot fi prelucrate pe mai multe baze legale):

  • pentru a înregistra utilizatorul pe Site, a crea un cont personal al unui client și a oferi acces la Serviciile noastre (încheierea și/sau executarea unui contract);
  • pentru a oferi Serviciile pe care ni le solicitați sau despre care credem că ați putea fi interesat (încheierea unui contract, interes legitim);
  • pentru a menține Site-ul nostru web, inclusiv platforma aplicată Serviciilor noastre (executarea contractului, interes legitim);
  • pentru a vă notifica, în calitate de client, de modificările și alte anunțuri legate de Servicii (executarea contractului, interes legitim);
  • pentru a respecta alte obligații ale noastre atunci când furnizăm Servicii conform contractului;
  • pentru a efectua cercetări interne, dezvoltare, testare și îmbunătățire a caracteristicilor și funcțiilor Serviciilor noastre (interes legitim);
  • pentru a stabili și a menține comunicarea între Companie și utilizator/client pentru consiliere cu privire la Servicii și furnizarea de suport tehnic asociat cu utilizarea Site-ului (executarea contractului);
  • pentru a procesa (a lua în considerare) solicitările sau reclamațiile utilizatorilor/clienților și a răspunde la acestea (consimțământ, interes legitim);
  • pentru a îmbunătăți calitatea Serviciilor Companiei pentru clienți și utilizatori ai Site-ului (interes legitim, în unele cazuri consimțământ);
  • pentru a ne conforma cerințelor noastre de audit intern și extern, inclusiv măsurile noastre de securitate a informațiilor (executarea contractului, interes legitim);
  • pentru a proteja împotriva oricăror acțiuni rău intenționate ale utilizatorilor (cum ar fi frauda etc.), detectarea și/sau investigarea unei infracțiuni în legătură cu alte considerente de securitate ale Companiei (interes legitim, respectarea cerințelor legale);
  • scopuri analitice și statistice (interes legitim);
  • pentru a solicita feedback-ul sau participarea la sondaj (interes legitim, consimțământ);
  • scopuri de marketing (consimțământ);
  • pentru a personaliza experiența utilizatorului site-ului web și pentru a oferi tipul de conținut care ar putea fi de cel mai mare interes pentru dumneavoastră (consimțământ, în unele cazuri interes legitim);
  • pentru a răspunde solicitărilor din partea autorităților de supraveghere și de aplicare a legii (respectarea cerințelor legale);
  • pentru a asigura alte interese legitime ale Companiei, de exemplu, pentru a pregăti o solicitare (interes legitim).

Dacă ne bazăm pe interese legitime ca bază legală pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, echilibrăm aceste interese cu interesele dumneavoastră, drepturile și libertățile dumneavoastră fundamentale, în conformitate cu cerințele legii în vigoare și cele mai bune practici din industrie.

Dacă scopul prelucrării unor date este schimbat într-un scop contradictoriu, vom obține un consimțământ suplimentar din partea dumneavoastră.

3. Preferințe de marketing

Compania vă poate furniza informații de marketing în mai multe moduri, inclusiv prin e- mail, telefon, mesaje text (WhatsApp, SMS) și online (în timpul utilizării Site-ului).

Este esențial pentru noi să vă respectăm preferințele de marketing și cerințele legilor aplicabile privind protecția datelor. Vă trimitem materiale de marketing cu consimțământul dumneavoastră explicit sau dacă avem un interes legitim în marketingul direct.

Marketingul direct nu trebuie să promoveze informații contrare intereselor dumneavoastră. De exemplu, din când în când, putem promova Servicii despre care credem că vă pot interesa pe baza interesului dumneavoastră anterior față de acestea.

Puteți renunța la marketing, chiar dacă ne-ați furnizat anterior consimțământul dumneavoastră și vă puteți opune, de asemenea, primirii de marketing direct.

Dacă decideți să renunțați la marketing sau să vă opuneți primirii de marketing direct din partea noastră, contactând Responsabilul nostru pentru Protecția Datelor la dpo@electricupdoi.ro.

În același timp, chiar dacă decideți să nu primiți informări de marketing, este posibil să vă trimitem mesaje legate de Servicii sau informații importante despre tranzacțiile legate de Serviciile pe care le-ați solicitat/cumpărat. Acest lucru este necesar, printre altele, în scopul executării contractuale.

4. Securitate

Compania aplică măsuri de salvgardare fizice, administrative și tehnice pentru a proteja datele cu caracter personal în conformitate cu toată legislația aplicabilă, inclusiv GDPR. Testăm în mod regulat măsurile noastre de securitate pentru a ne asigura că rămân eficiente și eficace.

În primul rând, folosim scanarea obișnuită pentru programe rău intenționate. Produsul nostru de protecție antivirus este unul dintre cele mai bune de pe piață.

Compania aderă la principiul minimizării datelor. Le oferim angajaților noștri acces numai pe baza necesității de a cunoaște (care au nevoie de acces la datele corespunzătoare pentru a-și îndeplini sarcinile funcționale). Oferim instruire regulată angajaților noștri cu privire la politicile noastre care guvernează confidențialitatea și securitatea datelor.

Când transferăm date personale în afara Companiei, folosim VPN, criptare și protecție prin parolă.

5. Unde stocăm datele personale și perioada de păstrare a datelor

Odată ce primim informațiile dumneavoastră, vom folosi toate procedurile și măsurile de securitate rezonabile pentru a evita accesul neautorizat, pierderea, dezvăluirea sau modificarea datelor primite.

Datele dumneavoastră cu caracter personal colectate de noi sunt stocate pe sisteme informatice securizate deținute sau operate de Companie și în sisteme cloud din Europa.

Reținem datele cu caracter personal doar atât timp cât este necesar pentru îndeplinirea scopurilor pentru care le-am colectat, inclusiv îndeplinirea oricăror cerințe legale, contabilitate sau raportare și asigurarea îndeplinirii acordurilor pe care le încheiem cu clienții.

La determinarea perioadei adecvate de păstrare a datelor cu caracter personal, luăm în considerare, de asemenea, pe lângă scopurile prelucrării, natura și categoria datelor, riscul potențial de vătămare din utilizarea sau dezvăluirea neautorizată a datelor și cerințele relevante ale legislației aplicabile.

În general, păstrăm informații de bază despre clienții noștri timp de cinci (5) ani după ce aceștia încetează să mai fie clienți (în scopuri fiscale și legale).

Dacă legile țării în care își are reședința clientul Serviciilor noastre conțin termene de prescripție care determină perioada în care puteți depune o reclamație sau un proces împotriva noastră și, prin urmare, avem nevoie de dovezi adecvate ale unei relații juridice cu dumneavoastră, putem prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal pe durata acestei perioade.

De-a lungul timpului, este posibil să minimizăm datele pe care le procesăm despre dumneavoastră sau chiar să le anonimizăm (în scopuri de cercetare sau statistice), astfel încât să nu mai fie legate de dumneavoastră personal. Dacă unele date sunt anonimizate, le putem folosi practic pe o perioadă nedeterminată, deoarece nu mai conțin date personale.

Dacă prelucrăm date cu caracter personal în baza consimțământului dumneavoastră pentru prelucrare (în special, în scopuri de marketing), aveți dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment sau de a solicita ștergerea datelor sau suspendarea temporară a procesării datelor. Pentru a face acest lucru, vă rugăm să contactați Responsabilul nostru global pentru Protecția Datelor la dpo@electricupdoi.ro.

6. Dezvăluiri și transferuri de date cu caracter personal

Putem partaja (transfera sau oferi acces) date personale cu terți, inclusiv după cum urmează:

  • Grupul companiilor noastre: Putem partaja datele dumneavoastră cu caracter personal grupului de companii care lucrează în numele nostru și necesită acces la datele dumneavoastră personale pentru a-și desfășura activitatea, cum ar fi procesarea facturării, furnizarea de asistență pentru clienți etc.
  • Furnizori, consultanți și alți prestatori de servicii: este posibil să partajăm datele dumneavoastră cu caracter personal cu furnizori terți, consultanți și alți prestatori de servicii care lucrează în numele nostru și necesită acces la datele dumneavoastră personale pentru a-și desfășura activitatea, cum ar fi întreținerea site-ului web, procesarea facturării, asistenței contabile și juridice, sistemului CRM, etc. Acești furnizori de servicii sunt autorizați să utilizeze datele dumneavoastră cu caracter personal numai dacă este necesar pentru a furniza servicii Companiei.
  • Autorități sau agenții de stat, federale și de reglementare, administrative sau de aplicare a legii și instanțe: putem dezvălui datele dumneavoastră cu caracter personal unei astfel de terțe părți dacă (1) considerăm că dezvăluirea este necesară în mod rezonabil pentru a respecta orice lege aplicabilă, alte reglementări, sau proces legal, (2) primim o hotărâre a unei instanțe, o decizie a unei autorități administrative sau o cerere guvernamentală (de exemplu, un mandat de percheziție, citație, statut, ordin judecătoresc, notificare privind încălcarea datelor etc.), (3) pentru a proteja securitatea sau integritatea site-ului web, (4) pentru a proteja Compania și clienții noștri de vătămări sau activități ilegale.
  • Alte tipuri de terțe părți: putem dezvălui datele dumneavoastră cu caracter personal (1) pentru a răspunde unei urgențe despre care credem că, cu bună-credință, ne solicită să dezvăluim informații pentru a ajuta la prevenirea decesului sau a vătămării corporale grave a oricărei persoane sau (2) primim solicitarea dumneavoastră de a partaja date cu o anumită parte terță.

Putem transfera datele dumneavoastră cu caracter personal către și dinspre țări sau teritorii terțe, care pot avea legi privind confidențialitatea diferite de cele din țara dumneavoastră de reședință. Unii destinatari ai datelor cu caracter personal pot avea sediul în țări din afara Spațiului Economic European, ale căror legi pot să nu ofere același nivel de protecție a datelor. Vă rugăm să rețineți că Compania vă transferă datele cu caracter personal în afara Spațiului Economic European numai dacă este necesar și în scopurile prezentate în această Politică, cu condiția să existe o asigurare rezonabilă că drepturile și libertățile dumneavoastră în calitate de persoană vizată sunt protejate.

În astfel de cazuri, vom asigura garanții adecvate pentru a vă proteja datele care respectă obligațiile noastre legale și legile aplicabile, inclusiv prevederile articolelor 44- 49 din GDPR. Atunci când transferă datele dumneavoastră către țări terțe care nu aplică „decizia de adecvare” a Comisiei Europene, Compania utilizează Clauze Contractuale Standard aprobate de Comisia Europeană, reguli corporative obligatorii și acorduri speciale privind transferul și prelucrarea datelor. În plus, vom solicita tuturor destinatarilor datelor să asigure nivelul adecvat de protecție și securitate a datelor cu caracter personal.

Trebuie să știți că nu vindem niciodată datele dumneavoastră cu caracter personal către terți.

În cazul unei fuziuni, reorganizări sau unui eveniment corporativ similar sau vânzării companiei sau a unei părți din activele companiei, informațiile colectate de noi, inclusiv datele personale, pot fi transferate către o altă companie/organizație (sub rezerva fuziunii sau achiziției). Fără îndoială, toate aceste transferuri de date vor fi efectuate în conformitate cu legislația aplicabilă privind protecția datelor și obligațiile noastre de confidențialitate, așa cum este specificat în această Politică.

7. Conținut/ link-uri furnizate de terți

Puteți găsi conținut și link-uri pe site-ul nostru către site-uri web și servicii ale altor companii. Nu controlăm aceste site-uri web. Fiecare astfel de terță parte este unicul responsabil pentru respectarea legilor, regulilor și reglementărilor aplicabile afacerii sale și funcționării site-ului său web. Aceste site-uri web și servicii pot avea propriile politici de confidențialitate și politici de servicii pentru clienți. Vă încurajăm să examinați politicile de confidențialitate ale oricăror site-uri web ale terților înainte de a furniza oricăruia dintre acestea informațiile dumneavoastră.

8. Drepturile persoanelor vizate

Vă oferim drepturi de protecție a datelor prevăzute de legile Uniunii Europene, în special, GDPR și legile naționale relevante. Aveți următoarele drepturi:

  • Dreptul de acces: vă permite să obțineți o copie a datelor dumneavoastră personale pe care le procesăm și să aflați informații detaliate despre cum și de ce procesăm aceste date.
  • Dreptul la rectificare: vă permite să modificați orice date cu caracter personal incomplete sau inexacte pe care le procesăm. Dacă găsiți că unele dintre datele dumneavoastră sunt incorecte sau nu mai sunt de actualitate, informați-ne. Cu toate acestea, în unele cazuri, nu vă vom putea modifica datele. De exemplu, nu putem modifica informațiile contului clientului, cum ar fi numele de utilizator și parola utilizate pentru autentificare și acces la platforma de educație online.
  • Dreptul la ștergere („dreptul de a fi uitat”) și retragerea consimțământului pentru prelucrarea datelor dumneavoastră: Acest drept vă permite să solicitați ștergerea datelor dacă Compania nu are temeiuri legale pentru a- și continua prelucrarea. Dacă prelucrăm datele dumneavoastră în baza consimțământului (în special, în scopuri de marketing), orice prelucrare ulterioară poate fi oprită în orice moment prin retragerea consimțământului dumneavoastră în cazul în care nu există un alt temei legal pentru prelucrare. De asemenea, Compania va șterge datele cu caracter personal prelucrate în cazurile menționate la articolul 17 din GDPR. În același timp, nu vom putea întotdeauna să vă îndeplinim solicitarea de ștergere a datelor din motive specifice despre care veți fi informat ca răspuns la cerere.
  • Dreptul de a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră: vă permite să vă opuneți dacă credeți că prelucrarea datelor cu caracter personal vă afectează drepturile și libertățile. În unele cazuri, putem demonstra că avem temeiuri legale semnificative pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal care prevalează asupra drepturilor și libertăților dumneavoastră. Aveți dreptul absolut de a vă opune prelucrării datelor pentru marketing direct.
  • Dreptul de a restricționa prelucrarea datelor dumneavoastră: vă permite să suspendați sau să limitați prelucrarea datelor. Aceasta înseamnă cerința de a opri orice prelucrare a datelor cu caracter personal, cu excepția stocării în anumite circumstanțe, și anume: (a) doriți să stabilim acuratețea datelor, (b) dacă prelucrăm ilegal datele dumneavoastră, dar nu doriți să le ștergeți , (c) dacă trebuie să vă salvați datele deoarece aceste date sunt necesare pentru a stabili, exercita sau apăra o revendicare legală, chiar dacă am încetat prelucrarea acestor date, (d) v- ați opus prelucrării datelor dumneavoastră de către noi, dar noi trebuie să stabilim temeiurile juridice predominante pentru a le satisface.
  • Dreptul la portabilitatea datelor: vă permite să solicitați transferul datelor cu caracter personal către dumneavoastră sau către terțul pe care îl alegeți, în unele cazuri, într-un format structurat, comun, care poate fi citit de mașină. Acest drept se aplică numai cazurilor în care datele au fost primite de la dumneavoastră în baza consimțământului dumneavoastră sau pentru încheierea și îndeplinirea termenilor contractului cu dumneavoastră.
  • Drept legat de luarea automată a deciziilor, inclusiv de profilare. Aveți dreptul de a nu fi supus unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată a Datelor, inclusiv crearea de profiluri, care are consecințe juridice sau un impact semnificativ asupra dumneavoastră.
  • Dreptul la plângere. Legislația UE vă permite să depuneți o plângere la autoritatea de supraveghere respectivă (autoritatea de reglementare pentru protecția datelor). Utilizatorii noștri din România pot reclama la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.

Vă rugăm să rețineți că atunci când ne contactați, trebuie să parcurgeți procesul de identificare și să trimiteți cerințele dumneavoastră specifice, astfel încât să putem procesa cererea dumneavoastră și să vă oferim un răspuns pe motive legitime. Dacă nu vă putem identifica prin mesaje sau avem suspiciuni rezonabile cu privire la identitatea dumneavoastră, vă putem cere să furnizați dovada identității. Doar astfel putem evita dezvăluirea datelor dumneavoastră către cineva care vă poate uzurpa identitatea, adică procesul de identificare se realizează în interesul dumneavoastră. Orice informații suplimentare colectate în scopuri de verificare vor fi utilizate numai pentru verificarea identității.

Procesăm cererile cât mai repede posibil, dar vă rugăm să rețineți că furnizarea unui răspuns complet și legal este un proces complex care poate dura până la o lună sau chiar mai mult. Vă vom anunța dacă avem nevoie de mai mult timp pentru a pregăti un răspuns.

9. Contactele noastre

Dacă aveți întrebări sau doriți să vă plângeți cu privire la această Politică sau la utilizarea de către noi a datelor dumneavoastră cu caracter personal, nu ezitați să ne contactați.

Am desemnat un Responsabil cu Protecția Datelor (DPO) global, Stanislav Kovalenko, ca persoană de contact pentru orice întrebări sau comentarii cu privire la protejarea și prelucrarea datelor dumneavoastră.

Puteți contacta DPO trimițând un e-mail la următoarea adresă: dpo@electricupdoi.ro.

INNODEVTECH SRL

CUI 42810690

Telefon: 0726459869